TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Synergic promuje salon Škoda Porsche Obornicka

W Poznaniu ruszyła kampania promująca salon Škoda Porsche Obornicka, w ramach której po mieście przemieszczać się będzie 100 obrandowanych rowerów miejskich. Za dobór nośników odpowiada firma Synergic.
O autorze
1 min czytania 2016-09-22

Wybór rowerów miejskich, jako głównego nośnika kampanii, był nieprzypadkowy – salon bowiem od wielu lat mocno angażuje się w kolarstwo. Sama historia marki Škoda zaczęła się właśnie od rowerów i po dzień dzisiejszy jest z nimi mocno związana. Ulokowanie reklam na skrzydełkach jednośladów pozwala pokazać salon jako nowoczesny, przyjazny i bliski użytkownikom. 

Promocja brandów motoryzacyjnych to jeden z elementów naszej działalności, który staramy się kreatywnie rozwijać. Niesztampowe koncepcje, twórcze podejście do nośników oraz rozwój współpracy z partnerami pozwala nam realizować jeszcze skuteczniejsze kampanie dla naszych klientów, przekładające się na wzrost zainteresowania ich produktami i usługami – komentuje Piotr Gajek, Prezes Zarządu Synergic. 

Dla salonu Škoda Porsche Obornicka firma Synergic realizuje równolegle także kampanię promującą nowopowstały Autoryzowany Serwis Volkswagena. Na lotnisku w Poznaniu ulokowany został dedykowany backlight, pozwalający dotrzeć z komunikatem do potencjalnych klientów serwisu Volkswagena. To właśnie podróże lotnicze kojarzone są z jakością i wysokim standardem, które to cechy doskonale wpisują się w charakterystykę samochodów niemieckiej marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj