Autorem konceptu kreatywnego jest Grey Group. Kampania obejmuje telewizję, internet i outdoor.
– Empik.com figuruje w świadomości konsumentów jako swoiste przedłużenie stacjonarnych salonów, powielające ich ofertę. Zadaniem komunikacji, którą wypracowaliśmy jest zmiana tego sposobu myślenia. Salony Empik pozostaną ostoją kultury jak tego pragną klienci, ale w kanale internetowym, obok rozbudowanej oferty książek, filmów, muzyki, gier, prasy oraz artykułów papierniczych i kreatywnych, pojawiły się również produkty dla Domu i Ogrodu, Zdrowia i Urody, Dziecka oraz Zabawki i Elektronika. Ponad 1,5 mln artykułów sprawia, że empik.com jest e-sklepem z największą ofertą w Polsce – mówi Mira Dobek, Dyrektor Marketingu Empiku.
Zobacz również
Kampania reklamowa będzie realizowana do 22 października i opiera się na promowaniu czterech kategorii produktowych: Dziecko, Zabawki, Zdrowie i Uroda, Dom i Ogród oraz informowaniu o zaletach zakupów online: atrakcyjnych cenach z dodatkowymi promocjami z kartą Mój Empik i darmowej dostawie do salonów większości produktów.
Koncept kreatywny kampanii przygotowała Agencja Grey. – Pomysł opiera się na połączeniu dwóch światów: kultury i rozrywki z codziennością. Postacie pojawiające się w spotach są widzowi doskonale znane z ekranu kina czy z kart powieści. My umieszczamy je jednak w nowych życiowych sytuacjach, w których jak pokazują zrealizowane filmy, doskonale się odnajdują – mówi Rafał Raś, Deputy Creative Director w Grey.
W spotach telewizyjnych w I etapie kampanii zobaczymy zatem Szalonego Kapelusznika z Alicji w Krainie Czarów parzącego aromantyczną kawę w nowoczesnym ekspresie, Emilię Korczyńską z Nad Niemnem cierpiącą z powodu niezapomnianego globusa a w II etapie – Ojca Chrzestnego zamawiającego perfumy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampania obejmuje również internet (m.in. Yotube, onet.pl, wp.pl, gazeta.pl) oraz nośniki citylight w największych miastach w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reżyserem spotu reklamowego jest Martyna Iwańska, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Bomaye, za postprodukcję obrazu studio MIŁO, zaś dźwięku studio GŁOŚNO. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MEC.