fot. pexels.com
Konferencja, skierowana do profesjonalistów i praktyków branży asekuracyjnej, będzie miała niespotykany przebieg. Jeszcze nigdy w historii tej branży w Polsce tego typu wydarzenie nie miało wyłącznie internetowego charakteru. Podczas dwóch wieczorów Szczytu Ubezpieczeniowego, w sieci pojawi się trzydzieści 20-minutowych wideo wystąpień zaproszonych gości.
Zobacz również
Tematyka wydarzenia będzie obejmowała wiele aspektów, z którymi spotykają się na co dzień przedstawiciele sektora ubezpieczeniowego. Podczas Szczytu Ubezpieczeniowego będzie sporo o marketingu internetowym (SEO, social media) oraz sprzedaży (sposoby budowania relacji z klientami, kobiety jako grupa docelowa). Nie zabraknie także wątków dotyczących sfery HR (rekrutacja personelu), jak i aspektów prawnych.
Swoją wiedzą w tym zakresie podzielą się m.in. przedstawiciele takich firm jak: Midea (Paweł Tkaczyk), Brand24 (Mikołaj Winkiel), Enterso (Wojciech Kłodziński) oraz Berg System (Marcin Konopka).
– Organizując Szczyt Ubezpieczeniowy, najbardziej zależało mi na tym, aby ta konferencja spełniała dwa wymagania: była łatwo dostępna, a jej treść – wiedza zaproszonych gości – była z najwyższej półki, w postaci rekomendacji do wdrożenia “od zaraz” – dodaje Marcin Kowalik, organizator Szczytu Ubezpieczeniowego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizatorzy przewidują, iż w tym wydarzeniu weźmie udział 1-3 tys. rodzimych przedstawicieli sektora ubezpieczeniowego: agenci, brokerzy oraz reprezentanci multiagencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Udział w Szczycie Ubezpieczeniowym jest darmowy.