Szef zespołu copywriterów ponownie w Komisji Etyki Reklamy

Sławomir Skowerski, head of copywriting w GoldenSubmarine, został wybrany na drugą kadencję Komisji Etyki Reklamy.
O autorze
1 min czytania 2019-07-16

Komisja jest organem Rady Reklamy, organizacji zrzeszającej branżę reklamową i reklamodawców. Sławomir Skowerski był już arbitrem Komisji Etyki Reklamy w poprzedniej kadencji (od grudnia 2016 roku). Pod koniec czerwca, podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, powołano go do niej ponownie.

Misją Rady Reklamy jest dbanie o to, by przekaz reklamowy, bez względu na to gdzie się pojawia, był uczciwy oraz zgodny ze standardami określonymi przez Kodeks Etyki Reklamy. Rada Reklamy przeciwdziała rozpowszechnianiu reklam, które wprowadzają w błąd, naruszają podstawowe wartości społeczne czy też zagrażają uczciwej konkurencji.

Sławomir Skowerski jest związany z agencją GoldenSubmarine od prawie ośmiu lat. Jak sam mówi o sobie: – Od zawsze słowny facet. Kilkanaście lat doświadczenia w pisaniu. Lubię opowiadać bajki albo, mówiąc bardziej reklamowo, tworzyć storytelling marek i produktów. W agencji odpowiadam za podnoszenie jakości copywritingu, tworzenie kreacji i realizację kampanii dla kluczowych klientów agencji, z sektora finansów i bankowości, FMCG, telekomunikacji czy farmaceutycznego. Często z powodzeniem, dzięki czemu na koncie posiadam nagrody i nominacje w konkursach marketingowych: Effie Awards, Mixx Awards, Kreatura czy Golden Arrow. Regularnie popisuję się w artykułach i tworzę analizy do branżowych magazynów i raportów, reprezentuję też agencję na rozmaitych branżowych eventach i konferencjach, m.in. na Forum IAB 2019. Posiadam certyfikat DIMAQ – potwierdzający międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj