Szeri Szeri rozszerza grono New Business Managerów

Do zespołu Szeri Szeri – spółki należącej do grupy AdNext – dołączyło troje New Business Managerów: Aleksandra Wakarecy, Anna Dziadosz oraz Damian Styś. Zajmą się nawiązywaniem nowych kontaktów biznesowych i budowaniem relacji z potencjalnymi klientami.
O autorze
1 min czytania 2017-05-31

Aleksandra Wakarecy objęła stanowisko Head of Sales, na którym będzie odpowiedzialna przede wszystkim za sprzedaż produktów DDOB – platformy społecznościowej zrzeszającej influencerów – w ramach Szeri Szeri. Wakarecy doświadczenie zawodowe zdobyła m.in. pracując na stanowisku Lifestyle Industry Managera w Grupie Wirtualna Polska, gdzie odpowiadała za budowanie relacji z kluczowymi klientami, wdrażanie projektów online i współpracę z influencerami. Interesuje się żeglarstwem i nowoczesnymi formami fitness, a w wolnym czasie podróżuje po Azji oraz odtwarza poznane smaki w swojej prywatnej kuchni.

Anna Dziadosz jako New Business Manager zajmie się klientami z sektorów: beauty, fashion i FMCG. Dziadosz pracuje w branży marketingowej od 1,5 roku – wcześniej przez ponad 8 lat zajmowała się sprzedażą strategii szkoleniowych dużym firmom oraz instytucjom publicznym. Przygodę z marketingiem rozpoczęła w BLOGmedii, gdzie również pełniła funkcję New Business Managera. Prywatnie interesuje się blogosferą lifestylową oraz literaturą.

Damian Styś na nowym stanowisku będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów Szeri Szeri oraz DDOB. Doświadczenie zawodowe w branży mediowej zdobył w firmie AdPrime, gdzie także pracował jako New Business Manager, był odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów ze strefy mobile. Wcześniej pracował w miesięczniku motoryzacyjnym Auto Technika Motoryzacyjna na stanowisku Sales Managera. Styś posiada również doświadczenie w branży spedycji i windykacji.

Wzmocnienie sił new biznesowych Szeri Szeri spowodowane jest rozwojem spółki i jej usług. Cały czas wzmacniamy nasze kompetencje i jesteśmy otwarci na rozwiązania pozwalające optymalizować kampanie naszych klientów. Rozwój zespołu managerskiego jest także odpowiedzią na rosnące zainteresowanie firm współpracą z influencerami oraz poszukiwaniem przez nie niestandardowych form promocji marki i produktów – mówi Mateusz Krogulec, Managing Director, Szeri Szeri (grupa AdNext).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj