Internetowa szkoła języka angielskiego Novakid zaprasza dzieci z dziewięciu krajów do udziału w kampanii #KidsTalkFuture. Najmłodsi odpowiedzą na pytanie, jak według nich powinna wyglądać szczęśliwa przyszłość. Aby zgłosić się do projektu wystarczy nagrać i udostępnić w social mediach wideo z wypowiedzią dziecka. Najlepsze filmy zostaną wyemitowane w Dniu Dziecka przez Euronews, jedną z największych stacji telewizyjnych na świecie.
Międzynarodowa platforma do nauki języka angielskiego Novakid z powodzeniem wykorzystuje w edukacji zarówno innowacyjne metody technologiczne, jak i kreatywne pomysły łączące małych uczniów na całym świecie. Tym razem szkoła rozpoczęła globalną kampanię, w której dzieci z dziewięciu krajów – Polski, Rosji, Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Francji, Turcji, Arabii Saudyjskiej i Izraela – mogą podzielić się wizją swojej wymarzonej przyszłości. Projekt #KidsTalkFuture został powstał po to, by cały świat wysłuchał naszych pociech. Z okazji Dnia Dziecka to właśnie najmłodsi opowiedzą dorosłym, czym jest szczęśliwa przyszłość dla nich i dla całej planety.
Zobacz również
– O przyszłości zawsze rozmawiają dorośli, choć przecież tak naprawdę należy ona do młodszego pokolenia. Jesteśmy przekonani, że możliwość zabrania głosu przez dzieci doda im wiary w siebie i upewni, że ich opinie i marzenia są ważne. Wspólnie zastanowimy się, czym jest szczęście, w jakim świecie żyjemy i jak możemy uczynić go jeszcze lepszym – mówi Max Azarov, CEO Novakid.
Aby wziąć udział w akcji należy nagrać wypowiedź dziecka w języku angielskim, dotyczącą szczęśliwej przyszłości, a następnie udostępnić wideo w jednym z serwisów społecznościowych (Instagram, Facebook, YouTube) i oznaczyć hasztagami #KidsTalkFuture i #NovaKid. Spośród zgłoszeń specjalne jury wyłoni najbardziej oryginalne i kreatywne wypowiedzi, które zostaną wyemitowane 1 czerwca przez stację telewizyjną Euronews.
Filmy można publikować do 24 maja br. Lista pytań pomocniczych, wymagania techniczne dla pliku wideo i wskazówki udostępniania znajdują się na stronie akcji: https://new.novakid.pl/kidstalkfuture.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing