Pracodawcy za pomocą jednego gestu mogą motywować pracowników, jednocześnie pomagając innym w projekcie Szlachetna Paczka.
Edenred, światowy lider w świadczeniach pozapłacowych i motywacji pracowników, rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Wiosna – twórcą projektu Szlachetna Paczka. Dzięki temu, pracodawcy wybierając w te święta Szlachetne Karty podarunkowe Edenred, mogą dostarczyć swoim pracownikom dawkę wyjątkowych emocji, pomagając przy tym potrzebującym rodzinom. Dodatkowo organizacja buduje lojalność zespołu, wzmacniając przy okazji działania CSR oraz employer branding. Dołączając do akcji, każda firma otrzyma „Certyfikat Szlachetnej Firmy”, a jej pracownicy – podwójny podarunek na święta.
Zobacz również
– Dzięki współpracy ze Stowarzyszeniem Wiosna stworzyliśmy piękny i wrażliwy na innych produkt, limitowaną edycję kart podarunkowych Szlachetna Karta – Wielka Pomoc. Wierzę, że otworzy ona serca polskich pracodawców i pracowników – wyjaśnia Henrietta Varju, Prezes Zarządu Edenred Polska. Zachęcam wszystkie firmy, aby dołączyły do drużyny „Szlachetna Paczka z Edenred”i pozwoliły sobie w te święta na szlachetność i wzruszenie – mówi Henrietta Varju.
– Cieszymy się, że Edenred dołączył do grona Partnerów XVI edycji projektu Szlachetna Paczka. Dzięki mądremu wykorzystaniu kompetencji firmy, możecie Państwo skorzystać ze specjalnych kart podarunkowych, które znalazły się w tegorocznej świątecznej ofercie Edenred. W ten sposób macie wpływ na los tysięcy potrzebujących rodzin.” – mówi Wojciech Kmiecik, Wiceprezes Stowarzyszenia WIOSNA Organizator projektu Szlachetna Paczka Edenred Polska jest światowym liderem w wydawaniu kart podarunkowych w Polsce. Karty podarunkowe to najbardziej popularna forma prezentu dla pracowników firm na święta. Są one powszechnie akceptowane, dzięki czemu pracownik zapłaci nimi w sklepach oraz w Internecie, dodatkowo skorzysta z licznych rabatów oraz jedynej na polskim rynku platformy oszczędnościowej dla pracowników.
W działania promocyjne kampanii zaangażowane są agencje: AdCom, Horsefield i CubeGroup.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej o akcji Szlachetna Paczka z Edenred – dołącz do nas! na: kartypodarunkowe.edenred.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing