Filmom głównym towarzyszyć będzie seria making-ofów prezentujących tajniki pracy nad wideo, montażem filmów oraz poruszających kwestie sprzętu potrzebnego do edycji multimediów. Projekt wspierany jest kampanią komunikacyjną w kanałach social media Intel Polska oraz Krzysztofa Gonciarza.
„Sztuka składania historii” to projekt realizowany przez Intela we współpracy z Krzysztofem Gonciarzem – producentem wideo, prowadzącym kanał podróżniczy „Wybuchające Beczki” na YouTube i autorem książki „WEBSHOWS: Sekrety wideo w Internecie”. Gonciarz na co dzień mieszka w Japonii, gdzie prowadzi firmę zajmującą się produkcją wideo. W ramach kampanii, na kanale Gonciarza opublikowanych zostanie łącznie 8 materiałów – 4 filmy główne oraz 4 making-ofy, pokazujące kulisy tworzenia wysokiej jakości wideo w sieci. Materiały główne będą miały charakter filmów dokumentalnych zrealizowanych w różnych częściach świata. Ich tematem przewodnim będzie opowiadanie historii za pomocą jednego z najpopularniejszych obecnie środków przekazu – wideo. W swoich materiałach Gonciarz postara się odpowiedzieć na pytanie, w jakim stopniu postrzeganie świata uzależnione jest od miejsca urodzenia i jak może zmieniać się w czasie. W ramach cyklu making-ofów Krzysztof Gonciarz zaprezentuje swój warsztat – to w jaki sposób tworzy wideo oraz z jakiego sprzętu korzysta.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Trailer projektu:
Materiałom wyprodukowanym przez vlogera towarzyszyć będzie cykl artykułów jego autorstwa, publikowanych na blogu iQ.intel.pl. Teksty będą zawierać praktyczne porady dla osób, które tworzą wideo do sieci lub chcą rozpocząć swoją przygodę z edycją filmów.
Akcję wspiera kampania w mediach społecznościowych – zarówno na kanałach Intel Polska, jak i profilach Krzysztofa Gonciarza.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za przygotowanie koncepcji i realizację projektu odpowiada zespół komunikacji Intel Polska oraz Monday PR – agencja komunikacji zintegrowanej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing