W świecie, w którym jesteśmy coraz bardziej związani z technologią, zaczynamy coraz bardziej odłączać się od tego, kim jesteśmy. Zapominamy analizować rzeczy, które naprawdę się liczą. Wyzwanie Grolsch polega na ponownym odkrywaniu emocji i próbie zbliżenia konsumentów do swoich myśli i własnych emocji.
Muzyka daje nam możliwość pobudzenia się i sprawia, że będziemy bardziej przychylni dla własnych potrzeb. Niekonwencjonalne, kreatywne podejście do nowych rzeczy pokazuje, że jeśli zachowamy otwarty umysł i zostaniemy głodni świata, możemy wyjść z rutyny i eksperymentować z nowymi perspektywami wokół nas.
Zobacz również
„Zbuduj swoją ciekawość” to świetny pomysł, o czym świadczy 150 000 opinii o eksperymencie, które zebrane zostały w komentarzach na Facebooku.
PS
Czy nierówności i problemy społeczne można „przegadać” przy piwie? Może nie wszystkie, ale eksperyment Heinekena sugeruje, że zimne piwo może stać się pomostem międzyludzkim, dzięki któremu ludzie ze skrajnie odmiennymi poglądami są w stanie się dogadać. #OpenYourWorld.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Miłość i smak mają wiele wspólnego, a „przez żołądek do serca” to nie tylko czcze powiedzenie, bo okazuje się, że smak może być kluczem do serca wybranka, a wspólne upodobania kulinarne mogą nas do siebie naprawdę mocno zbliżyć – dowodzi Knorr w swoim eksperymencie #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania.