Nie sztuka kupować – sztuka nie przepłacać! Szczególnie jesienią, kiedy trzeba ubrać się nie tylko modnie, ale i ciepło. Marka Factory prezentuje nową jesienną odsłonę kampanii wizerunkowej „Sztuka zakupów”. Zrealizowana w miejskich plenerach „Sztuka zakupów” to hołd złożony klientom marki, którzy kochają miejski szyk i wielkie zakupy w niskich cenach.
– Bohaterami naszej kampanii zostali architekt, amatorka fotografii, smakosz miasta, studentka i para zakochana w swoim mieście – każde z nich wyraża swój indywidualny styl w codziennych sytuacjach; na randce, w biurze, w kawiarni i kiedy pędzą ulicami miasta, z miejsca na miejsce. Factory przekonuje, że jego klienci również mogą być trendy w każdej sytuacji, a do tego za rozsądną cenę – tłumaczy Dominik Gil, CEO w Eskadra.
Zobacz również
Komunikacja obejmuje kanały: ATL – prasa, radio, outdoor (billboardy, citylighty), BTL oraz Internet (social media, rich media, mobile, display).
To już siódma kampania wizerunkowa, jaką dla Factory przygotowała Eskadra. Pierwsza odbyła się jesienią 2011 roku w Krakowie, kolejne wiosną i jesienią 2012 roku już w całej Polsce. Kampania jesienna przygotowana została w ramach kompleksowej platformy komunikacji, której twórcą jest również zespół Eskadry.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]