Szwajcarzy zapłacą za promocję CSR w Polsce

Agencja kreatywna SG24 wygrała przetarg na promocję projektu Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR). Celem projektu jest zwiększenie świadomości społecznej odpowiedzialności biznesu wśród przedsiębiorstw MSP oraz zachęta do wdrażania idei CSR.
O autorze
1 min czytania 2012-09-06

– To dla nas duża nobilitacja i jednocześnie wyzwanie, mówi Prezes Zarządu agencji SG24 – Michał Stopa. W ubiegłym roku obsłużyliśmy niemal 50 projektów dofinansowanych z funduszy wspólnoty i widzimy jak bardzo zmieniają one nasz kraj. Ta inicjatywa pochodzi z programu Swiss Contribution, jednak takich programów jest więcej  – jak na przykład skandynawski Norway Grants. Wybrane kraje unijne (jak Szwajcaria czy Norwegia) decydują się na wspieranie nowych państw członkowskich z własnych środków, gdyż widzą w tym korzyści dla siebie jak zwiększenie potencjału współpracy naukowej, turystycznej czy gospodarczej. Mamy więc do czynienia z sytuacją win-win. Cieszymy się także, że przez działania reklamowe naszej agencji mamy swój wkład w proces konwergencji gospodarczej.

Projekt ma zasięg ogólnopolski i jest finansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Instytucją realizującą jest natomiast Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości i to właśnie PARP jest dla agencji SG24 zleceniodawcą kampanii promocyjnej. Kampania rozpocznie się we wrześniu/październiku bieżącego roku, czyli przed pierwszym naborem wniosków oraz potrwa do momentu ogłoszenia drugiego naboru wniosków, co orientacyjnie nastąpi w czerwcu 2013r. 

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj