– To dla nas duża nobilitacja i jednocześnie wyzwanie, mówi Prezes Zarządu agencji SG24 – Michał Stopa. W ubiegłym roku obsłużyliśmy niemal 50 projektów dofinansowanych z funduszy wspólnoty i widzimy jak bardzo zmieniają one nasz kraj. Ta inicjatywa pochodzi z programu Swiss Contribution, jednak takich programów jest więcej – jak na przykład skandynawski Norway Grants. Wybrane kraje unijne (jak Szwajcaria czy Norwegia) decydują się na wspieranie nowych państw członkowskich z własnych środków, gdyż widzą w tym korzyści dla siebie jak zwiększenie potencjału współpracy naukowej, turystycznej czy gospodarczej. Mamy więc do czynienia z sytuacją win-win. Cieszymy się także, że przez działania reklamowe naszej agencji mamy swój wkład w proces konwergencji gospodarczej.
Projekt ma zasięg ogólnopolski i jest finansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Instytucją realizującą jest natomiast Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości i to właśnie PARP jest dla agencji SG24 zleceniodawcą kampanii promocyjnej. Kampania rozpocznie się we wrześniu/październiku bieżącego roku, czyli przed pierwszym naborem wniosków oraz potrwa do momentu ogłoszenia drugiego naboru wniosków, co orientacyjnie nastąpi w czerwcu 2013r.
Zobacz również