Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Szwecja udowadnia, że jest krajem otwartym dla wszystkich i nie obchodzi ją, na kogo głosowałeś

Szwecja udowadnia, że jest krajem otwartym dla wszystkich i nie obchodzi ją, na kogo głosowałeś
Władze coraz częściej korzystają z działań marketingowych, aby efektownie prezentować swoje miasta. Szwecja zdobyła się na nową, piękną akcję promującą kraj.
O autorze
1 min czytania 2018-01-24

W nowym spocie stolica Szwecji staje się bohaterem i mimo że „Nie wie, kim jesteś, skąd pochodzisz, na kogo głosowałeś, jakie jest twoje imię rodzinne…” i tak zaprasza Cię w swoje progi, tłumacząc, że nie interesują jej podziały, a każdy znajdzie tutaj miejsce dla siebie.

To nie pierwszy raz, kiedy Szwecja zaprasza gości do swojego kraju i udowadnia, że wychodzi poza schematy. W ubiegłym roku państwo zaszalało i wystawiło cały kraj na Airbnb – śpisz, gdzie chcesz, bezpłatnie. Jak to możliwe?

W serwisie Szwecja została podzielona na kilka regionów. W opisie wynajmu czytamy, że „obiekt” dostępny jest przez 365 dni w roku, spać można wszędzie, z toalety skorzystamy gdziekolwiek, a ogrzewanie działa od maja do sierpnia.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kilka miesięcy wstecz dużo słyszało się o nietolerancji, chociażby w polskim transporcie miejskim. Szacunek dla każdego człowieka i niezgoda na dyskryminację – to cel kampanii, która ruszyła w Poznaniu. Jej twórcy nie zgadzają się na ocenianie innych przez pryzmat stereotypów i opinii, tym samym udowadniając, że Poznań jest miastem przyjaznym dla każdego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing