Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Szwedzkie Siły Zbrojne pokazują tęczowe poparcie

Szwedzkie Siły Zbrojne pokazują tęczowe poparcie
Szwedzkie siły zbrojne postanowiły okazać solidarność wszystkim uczestnikom sztokholmskiej parady równości. Ciepły gest żołnierzy wywołał jednak niemałe poruszenie.
O autorze
1 min czytania 2017-09-06

Z okazji tegorocznej Parady Równości w Sztokholmie, szwedzkie siły zbrojne przygotowały kampanię, w której prosty wizerunek pary butów wojskowych ozdobiony tęczowymi sznurówkami miał wyrazić uznanie i chęć niesienia pomocy tym, którzy biorą w niej udział.

Ponadto szwedzkie siły zbrojne pracę na rzecz równości biorą za swój obowiązek związany z obroną prawa człowieka do nieograniczonej miłości i wyrażania siebie. W skrócie: „jesteśmy gotowi pójść na całość”.

Reklama wywołała olbrzymią reakcję w social mediach, nie wszyscy byli zachwyceni kreacja. Jednak ta akcja organizacji jest ich najbardziej udaną w mediach społecznościowych. W pierwszym dniu pojawienia się grafiki na Facebooku została udostępniona 5000 razy i uzyskała 600 komentarzy na Facebooku oraz 200 000 wyświetleń na Twitterze!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co sądzicie o takim poparciu?

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z okazji 50. rocznicy zakazu dyskryminowania miłości homoseksualnej w Anglii, marka Absolut stworzyła piękną kampanię OOH, która ma na celu podniesienie świadomości o prawach homoseksualnych. Przy kampanii Absolut współpracował z Stonewall, największą brytyjską organizacją charytatywną LGBTQ.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Niedawno Diesel w swojej reklamie zaserwował nam podobny motyw. W klipie marki odzieżowej widzimy mur, który jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i barier. Kiedy zostaje zburzony przez tęczowy czołg, nie ma już żadnych ograniczeń.