W promocję hasła „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” włączyli się kolejni partnerzy – Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie oraz przewoźnicy z nim współpracujący – Tramwaje Warszawskie, Warszawska Kolej Dojazdowa oraz PKS Grodzisk Mazowiecki. Naklejki dystrybuowane były wśród pracowników oraz klientów podczas zakupu biletów w kasie przewoźnika. Jak informuje Danuta Gut, dyrektor biura zarządu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie, inicjatora akcji, przyłączenie się do inicjatywy partnerów, z tak ważnego sektora jakim jest transport miejski, zasługuje na najwyższe uznanie i naśladownictwo. Promowanie trzeźwości za kierownicą i popularyzacja postawy „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” powinna stanowić podstawę myślenia zarówno kierowców, jak i osób korzystających z komunikacji miejskiej.
Od początku trwania inicjatywy ZPPP Browary Polskie postawiły sobie za zadanie dotarcie do jak największej liczby firm i instytucji chcących włączyć się w dystrybucję naklejek z hasłem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”. Do tej pory w działania zaangażowało się ponad 40 podmiotów, które chcąc wesprzeć inicjatywę przyczyniły się do promowania jej hasła.
Zobacz również
W grupie siła
Do kampanii włączyły się już między innymi największe koncerny paliwowe w Polsce – Orlen, BP, Statoil Fuel & Retail Polska oraz Lukoil. Dystrybucję naklejek wspiera także Gazeta Lubuska, największy i najczęściej czytany dziennik w regionie, który dołączył naklejki do swojego nakładu liczącego ponad 25tys. sztuk. Ponadto, do inicjatywy dołączyła regionalna gazeta Panorama Powiatu, działająca na terenie województwa opolskiego, która dystrybuuje naklejki wśród swoich czytelników, w tym wśród firm z branży motoryzacyjnej.
Inicjatorzy prowadzą kolejne rozmowy z potencjalnymi koalicjantami, którzy mogą przyczynić się do rozpowszechnienia hasła kampanii. Zachęcają oni wszystkich zainteresowanych propagowaniem trzeźwości na polskich drogach do przyłączania się do akcji i dalszego upowszechniania znaku „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”. Pełna lista partnerów oraz więcej informacji na temat inicjatywy znajduje się na stronie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce