Globalne marki, wiodące w obszarze zrównoważonego rozwoju, łączą siły i wspólnie uruchamiają jeden z najbardziej ekscytujących projektów w Europie. Platforma Supercharged.green inspiruje do wyboru nowego stylu życia, bardziej ekologicznego, a zarazem pełnego emocji i komfortu. W projekt zaangażowane są m.in. SunRoof, CAKE, Porsche Inter Auto, Grenton i Red Snake.
Supercharged to międzynarodowa inicjatywa, która ma jeden cel: przyspieszenie globalnego przejścia na odnawialne źródła energii poprzez dostarczenie ekosystemu rozwiązań zbudowanych z troską o naturę. Przedstawia świat w nowej, nieznanej dotąd rzeczywistości – poprzez ofertę partnerów projektu i doświadczenia użytkowników produktów nowej generacji, zasilanych energią słoneczną.
Zobacz również
– Patrząc na to, jakie marki dołączyły do Supercharged, mamy wszystko, co niezbędne, aby przekonać do ekologicznego, niezależnego i komfortowego stylu życia. A ponieważ czerpiesz energię z natury, dokonujesz najbardziej zrównoważonych wyborów. Wspieramy Twoją autonomię i wolność, abyś mógł w pełni skupić się na tym, co naprawdę ważne – podkreśla Marek Zmysłowski, Co-Founder, Global Expansion & Partnerships firmy SunRoof, która zainicjowała projekt.
Platforma pokazuje, czym jest supercharged lifestyle z perspektywy ambasadorów projektu i klientów – charyzmatycznych osób, których obecność elektryzuje. Niesamowite połączenie światowej klasy osobowości podkręca nowy wymiar ekscytującego i naładowanego energią stylu życia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Niezależnie od wykonywanego zawodu czy pasji. Inspirującymi historiami podzielą się m.in. Lech Kaniuk, Co-founder i CEO SunRoof oraz Robert Friberg, motocrossowy mistrz świata.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Czas na zmianę. Na zupełnie nowy sposób myślenia. Zacząłem od rzeczy mi najbliższych, od domu, w którym mieszkam. SunRoof jest czymś przełomowym, co zapewnia mi inteligentne zarządzanie energią. Zaczynając od dachu solarnego po unikalne rozwiązanie, które umożliwia mi ładowanie samochodu oraz najważniejszego – mojego motocykla. To wszystko z zielonej energii – podkreśla pochodzący ze Szwecji Robert Friberg.
Pomiędzy domem a lifestylem
Supercharged prezentuje wizję świata, w którym dom jest początkiem i centrum autonomii energetycznej. Tam, gdzie transport jest bezpłatny, ponieważ jest zasilany przez słońce, a przedmioty, których używamy są inteligentne i połączone w jeden ekosystem. Za pomocą platformy odbiorca może w prosty sposób zaaplikować je u siebie w domu i otrzymać spersonalizowaną ofertę.
– Chcemy zagregować w jedno miejsce firmy tworzące innowacyjne produkty i usługi, które sprzyjają nowemu stylowi życia. Lifestyle, w którym sam produkujesz własną energię i możesz ją wykorzystywać do tych produktów, daje dużo zabawy, jest pełen emocji i nie niszczy środowiska. Jednocześnie wcale nie oznacza, że musimy iść na kompromisy. I to właśnie z partnerami Supercharged chcemy pokazać – mówi Lech Kaniuk, Co-founder i CEO SunRoof.
Wśród marek, które podzielają podobną wizję piękna, wygody i dbania o naturę są firmy oferujące dachy solarne i technologię do zarządzania energią, samochody elektryczne, motocykle, inteligentne systemy smart home, systemy grzewcze i pompy ciepła. Swoimi działaniami wyznaczają trendy na skalę światową, dostarczając rozwiązania, które konkurencja stawia sobie jako wyznacznik jakości. Projekt powstał we współpracy z agencją BOLDWAY, która współtworzyła markę Supercharged i odpowiadała za produkcję filmów promocyjnych.
– Możliwość budowania platformy, której celem jest wywieranie wpływu na zmianę stylu życia na bardziej ekologiczny dała nam bardzo dużo satysfakcji, a relacja z zespołem SunRoof, pełna zaufania i kreatywnej pasji, pozwoliła na uzyskanie wyjątkowych rezultatów. Ideą projektu było stworzenie miejsca, gdzie zapoznając się z historiami ambasadorów i klientów dowiadujemy się o cechach produktów i usług naszych partnerów – mówi Darek Niedźwiedź, Creative Director, BOLDWAY.
Warto zaglądać na stronę supercharged.green, która będzie systematycznie uzupełniana o rozwiązania nowych partnerów i kolejne filmy z udziałem klientów oraz ambasadorów projektu. W najbliższym czasie poznamy m.in. pasjonującą historię wyjątkowej kobiety, która stawia na dobrą energię w swoich codziennych wyborach.