21 marca (czwartek), w godzinach porannych w 5 miejscach w Lublinie pojawiły się gigantyczne skrzynie, wywołując falę spekulacji w całym mieście (mieszkańcy Lublina zastanawiają się co jest w skrzyniach i kto stoi za akcją).
Przez pierwsze 2 tygodnie (od 21 marca do 04 kwietnia) kampania ma charakter teaserowy (nazwa marki stojącej za akcją zostanie ujawniona dopiero 04 kwietnia). Akcja ma charakter lokalny (Lublin), ale jest prowadzona dla dużej, znanej w całej Polsce marki.
Zobacz również
26 marca na stronie lubelskiej telewizji internetowej ITVL ukazało się oficjalne oświadczenie Przewodniczącego Tajnego Komitetu Akcji „Szybko Zleciało” skierowane do mieszkańców Lublina. 4 kwietnia (czwartek) o 12:00 zostanie otwarta pierwsza skrzynia, a mieszkańcy Lublina dowiedzą się co kryła i kto stoi za akcją. Od tego momentu co tydzień będą otwierane kolejne skrzynie.
Akcji towarzyszy emisja spotów radiowych oraz telewizyjnych. W Lublinie pojawiły się też billboardy. Kampania ma charakter zintegrowany. Łączy działania on-line i off-line. Spoty pojawią się w kinach i telewizji. Ma charakter buzz marketingu. Przygotowaliśmy również dodatkowe animacje do wykorzystania w materiałach. Przebieg akcji jest relacjonowany na bieżąco na oficjalnym fan page „Szybko Zleciało” .
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]