TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Szymon Demirkol objął stanowisko associate creative directora w Saatchi & Saatchi

O autorze
2 min czytania 2023-04-03

Szymon Demirkol, wcześniej szef kreacji w K2 Create, został associate creative directorem w agencji Saatchi & Saatchi. Do jego głównych zadań należeć będą: poszukiwanie nowych form przekazu i rozwiązań technologicznych wspierających produkt kreatywny agencji, zaangażowanie w działania nowo biznesowe, a przede wszystkim dbałość o najwyższą jakość realizacji dla klientów.

Szymon Demirkol ma piętnastoletnie doświadczenie w polskich i międzynarodowych agencjach reklamowych, a jego dorobek zawodowy obejmuje dziesiątki kampanii dla klientów z najważniejszych branż. Ma na koncie wiele realizacji nagradzanych i wyróżnianych w najbardziej znanych konkursach takich jak: Cannes Lions, KTR, Effie czy Innovation. Zanim dołączył do Saatchi & Saatchi kierował kreacją w agencji K2 Create, obsługującej klientów takich jak między innymi Samsung czy Carrefour. Wcześniej pracował w agencji Gong, w której odpowiadał za obsługę marek Netflix oraz ING. Jest współtwórcą kampanii promującej serial Wiedźmin z udziałem Dawida Podsiadły oraz działań repozycjonujących markę ING, skierowanych do pokolenia Z. Wcześniej na stanowiskach seniorskich pracował w Heart and Brain, FCB Bridge2fun i Grey Group, a karierę zaczynał w agencji G7 w 2007 roku.

– Nieszablonowe i odważne podejście Szymona do kreacji, świetne wyczucie popkultury, umiejętne włączanie rozwiązań technologicznych wyostrzających ideę oraz ogromne doświadczenie w pracy dla najbardziej wymagających i progresywnych Klientów na rynku, to potencjał idealnie wpisujący się w nasz główny cel, jakim jest dbałość o najwyższą jakość i nowoczesność produktu kreatywnego w realizacjach dla naszych Klientów. Szymon witamy Cię w zespole i życzymy wielu wspaniałych sukcesów – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, dyrektor generalna Saatchi & Saatchi.

Dołączenie do Saatchi & Saatchi Szymona Demirkola jest częścią długofalowej strategii agencji, polegającej na dostarczaniu klientom rozwiązań łączących kreatywność i technologię, budowaniu nowoczesnych marek i pobudzaniu ich potencjału wzrostu, dzięki tworzeniu wartościowych relacji pomiędzy nimi, a konsumentami. Kluczowym dla agencji jest wykorzystywanie możliwości nowoczesnych kanałów komunikacji i tworzenie w tym ekosystemie nowatorskich, a także zaskakujących rozwiązań kreatywnych, łączących dane, nowe technologie i platformy oraz zmieniające się potrzeby ludzi i nowe trendy kulturowe. Ponadto jest odpowiedzią na nową strukturę kreacji i powołanie obszarów oraz kompetencji tj. Content Creators & Advocacy, Creative Tech oraz AI Led Solutions.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W branży reklamowej często słyszymy „wszystko już było”. Ja jestem jednak zdania, że nie wszystko jeszcze było, a patrząc na obecną rewolucję technologiczną zaczynam myśleć, że nic jeszcze nie było – powiedział Szymon Demirkol, associate creative director Saatchi & Saatchi.

W najbliższym czasie z agencją rozstaną się Michał Pawłowski oraz Michał Desowski, creative directors. Zmiana ta związana jest z osobistymi planami dotychczasowych szefów kreacji. Zarządzanie zespołem przejmie nowa osoba, która wkrótce obejmie stanowisko creative director Saatchi & Saatchi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Dziękuję Michałowi Desowskiemu oraz Michałowi Pawłowskiemu za ich ogromny wkład w kreatywne realizacje agencji, nieocenione zaangażowanie i umiejętność budowania partnerskich relacji. Będę im serdecznie kibicowała w nowych wyzwaniach – dodała Ewa Wolska-Rzewuska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się