T-Mobile Polska i Dawid Podsiadło pytają: „Czy to koniec Polish Smile?”

T-Mobile Polska i Dawid Podsiadło pytają: „Czy to koniec Polish Smile?”
W kolejnej odsłonie akcji #BurzymyBariery z Dawidem Podsiadło T-Mobile przekonuje, że Polacy każdego dnia coraz chętniej zamieniają charakterystyczny „Polish Smile” na tradycyjny uśmiech.
O autorze
1 min czytania 2025-04-01

Polacy to endemiczny gatunek, który wyróżnia się zdolnością uśmiechania się od środka – taką obserwacją rozpoczyna się nieco ponad 1,5-minutowy spot sieci komórkowej T-Mobile z Dawidem Podsiadło w roli głównej.

Potem widzowie ruszają w podróż przez wieki, podczas której mogą przekonać się, że „Polish Smile”, czyli charakterystyczny grymas twarzy, którego głównym elementem są zaciśnięte wargi, towarzyszy Polakom już od zarania dziejów, a dokładnie rzecz biorąc – już od czasów pierwszego króla Polski. Czy w rezultacie naprawdę utraciliśmy naturalną zdolność mięśni twarzy do uśmiechu?

„To długowieczna tradycja pięknej oschłości” – komentuje Podsiadło, który na co dzień jest ambasadorem T-Mobile. I rzeczywiście – spot pokazuje, że Polacy rzadko okazują radość, nawet w sytuacjach, które na to zasługują. Autorzy pomysłu prezentują jednak tę koncepcję w prawdziwie humorystyczny sposób i zgodnie z hasłem #BurzymyBariery.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bo oto coraz częściej zbliżamy się do siebie, nawiązujemy relacje, a w efekcie zamieniamy dobrze znany „Polish Smile” na zwykły i szczery uśmiech. I takie jest też przesłanie trwającej kampanii T-Mobile, która zachęca do budowania sieci kontaktów międzyludzkich i odnajdywania radości w małych, codziennych rzeczach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację spotu odpowiada agencja VML.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: YouTube

PS Dawid Podsiadło ambasadorem T-Mobile w kampanii #BurzymyBariery