Polacy to endemiczny gatunek, który wyróżnia się zdolnością uśmiechania się od środka – taką obserwacją rozpoczyna się nieco ponad 1,5-minutowy spot sieci komórkowej T-Mobile z Dawidem Podsiadło w roli głównej.
Potem widzowie ruszają w podróż przez wieki, podczas której mogą przekonać się, że „Polish Smile”, czyli charakterystyczny grymas twarzy, którego głównym elementem są zaciśnięte wargi, towarzyszy Polakom już od zarania dziejów, a dokładnie rzecz biorąc – już od czasów pierwszego króla Polski. Czy w rezultacie naprawdę utraciliśmy naturalną zdolność mięśni twarzy do uśmiechu?
Zobacz również






„To długowieczna tradycja pięknej oschłości” – komentuje Podsiadło, który na co dzień jest ambasadorem T-Mobile. I rzeczywiście – spot pokazuje, że Polacy rzadko okazują radość, nawet w sytuacjach, które na to zasługują. Autorzy pomysłu prezentują jednak tę koncepcję w prawdziwie humorystyczny sposób i zgodnie z hasłem #BurzymyBariery.
Bo oto coraz częściej zbliżamy się do siebie, nawiązujemy relacje, a w efekcie zamieniamy dobrze znany „Polish Smile” na zwykły i szczery uśmiech. I takie jest też przesłanie trwającej kampanii T-Mobile, która zachęca do budowania sieci kontaktów międzyludzkich i odnajdywania radości w małych, codziennych rzeczach.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację spotu odpowiada agencja VML.
Zdjęcia: YouTube