PR Dużo media – więcej relations 19.04.2018 PR felieton Marki Dziennikarze Poleć FB TW IN 25 25 udostepnień 3 3 minuty czytania
Branża marketingowa Follow the path, czyli o tym, co składa się na konwersję na stronie www 22.03.2018 analiza konwersja strona www branża marketingowa Poleć FB TW IN 14 14 udostepnień 5 5 minut czytania
Pressroom Dajemy użytkownikom większą kontrolę nad ich danymi na Facebooku 30.01.2018 Pressroom Facebook bezpieczeństwo Dane Poleć FB TW IN 1 1 udostepnienie 4 4 minuty czytania
Pressroom Fake news w polskim internecie 19.12.2017 Pressroom badanie Dane On Board Think Kong Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Event marketing Inwestycja w eventy – czy naprawdę warto? 18.12.2017 targi event marketing inwestycja Dane Poleć FB TW IN 47 47 udostepnień 6 6 minut czytania
Obsługa klienta Jak obudzić uśpionych klientów? 06.12.2017 marka personalizacja obsługa klienta Dane Poleć FB TW IN 1 1 udostepnienie 8 8 minut czytania
Prawo Złowrogie ciasteczka 01.12.2017 prawo cookies Dane Informacje Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 5 5 minut czytania
Pressroom Raport Eurostatu nie pozostawia złudzeń. Polskie firmy cyfrowo upośledzone 13.11.2017 Pressroom Cloud Technologies Informacje Eurostatu Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania
Pressroom Witajcie w średniowieczu 20.09.2017 Pressroom Cloud Technologies felieton technologia Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania
Pressroom Nadchodzi era data bankingu. Instytucje finansowe czeka poważna transformacja 30.03.2017 Pressroom finanse Informacje big banking Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 5 5 minut czytania
Komunikacja „Fake News” i „Alternative Facts”, czyli jak odnaleźć się w nowej komunikacyjnej rzeczywistości? 24.02.2017 Google komunikacja media influencerzy Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 4 4 minuty czytania
Social media Jak Facebook może pomóc walczyć z fake news i szkodliwym clickbaitem? 05.01.2017 Social media Facebook crowdsourcing Mark Zuckerberg Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania