Pressroom Timecode Film Production stworzył animację dla marki CloudBEST 28.01.2020 Pressroom animacja TIMECODE Cloudbest Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018 rozstrzygnięty 20.11.2018 Pressroom Konkurs nagrody animacja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Rozpoczęła się druga edycja konkursu Timecode Akcja Animacja 10.09.2018 Pressroom Konkurs wideo animacja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Praca wyróżniona w konkursie Timecode AKCJA ANIMACJA 2017 w komunikacji marketingowej marki PKP S.A. 29.03.2018 Pressroom Konkurs animacja TIMECODE Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2017 rozstrzygnięty 15.12.2017 Pressroom Konkurs TIMECODE akcja animacja Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Konkurs Timecode AKCJA ANIMACJA trwa! 15.11.2017 Pressroom Konkurs TIMECODE akcja animacja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Wywiad Piotr Krauschar (FaceADDICTED): Ze względu na algorytmy portali społecznościowych większą szansę zaistnienia mają formy dynamiczne tj. filmy, animacje, czy też relacje na żywo 24.10.2017 Social media Strategia faceADDICTED Wywiad Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Rusza pierwsza edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 18.10.2017 Pressroom Konkurs komunikacja reklama Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Rebranding studia produkcyjnego TIMECODE 29.03.2017 Pressroom rebranding logo zmiana Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Wywiad Tomasz Dławichowski: Branded content, to sztuka uwodzenia. Tu nie można uderzyć „prosto z mostu”. Tu liczy się wyjątkowe wyczucie i faktyczne zrozumienie potrzeb i oczekiwań odbiorcy 21.02.2017 Wywiad Content Marketing BMW branded content Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania