05.11.2025
IMM: Co piąty komunikat o polskiej energetyce to fake news. Trwa wojna (dez)informacyjna
05.11.2025
IMM: Co piąty komunikat o polskiej energetyce to fake news. Trwa wojna (dez)informacyjna
18.09.2025
#NMInsights „Tarcza Prawdy”: Demagog i Alert Media prezentują narzędzie do walki z dezinformacją
22.08.2025
IMM: Ponad 1,5 mln zasięgu fake newsa od Groka. Sprawa Joanny Dunikowskiej-Paź [ANALIZA]
26.06.2025
„W gąszczu informacji. Nie błądź, sprawdzaj”: Lasy Państwowe pokazują, jak dezinformacja wpływa na środowisko
16.04.2025
„Nie pozwól sobie odebrać głosu”: NASK nagłaśnia problem dezinformacji
16.04.2025
„Czysty przekaz”: kampania Fundacji PZU uczy, jak rozpoznać fake newsa, clickbait, deepfake’a
13.03.2025
#HEALTHBUSTER: deepfake’i pomagają ostrzegać przed medycznymi fake newsami w internecie
25.11.2024
Nie daj się oszukać trollom: kampania informacyjna Ministerstwa Cyfryzacji i NASK dotycząca fake newsów
20.11.2024
NATO StratCom: „Social Media Manipulation for Sale”. Ile kosztuje dezinformacja w social mediach [RAPORT]
29.10.2024
Bullshit’o’Meter pokazuje, jak AI może zmieniać zwykłe informacje w zniekształcone bzdury
wczoraj
Plush wygrywa TikTok Ad Awards CE 2025
wczoraj
Nadajesz paczki, a DHL eCommerce funduje lekcje na temat przeciwdziałania hejtowi rówieśniczemu
2 dni temu
Aż 4 polskie firmy wśród laureatów TikTok Ad Awards 2025 w regionie CEE
2 dni temu
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji [KOMENTARZ]
3 dni temu
Rusza „Genius Universitatis” – Konkurs Perspektyw wyłoni Marketingowych Liderów Polskich Uczelni