
28.10.2024
Ministerstwo Cyfryzacji przedstawia projekt Strategii Cyfryzacji Polski do 2035 roku
28.10.2024
Ministerstwo Cyfryzacji przedstawia projekt Strategii Cyfryzacji Polski do 2035 roku
24.10.2024
„Greenflag”: Sumsub tworzy fikcyjny „kraj”, by zwrócić uwagę na wykluczenie cyfrowe 627 milionów ludzi
25.07.2024
Biedronka cyfryzuje paragony fiskalne
25.04.2024
#NMInsights: Cyfryzacja biznesu w Polsce – firmy powinny przyspieszyć obrany kurs [RAPORT]
14.06.2023
Versuni zmienia się z SAP i wdraża największy program cyfrowy na świecie
13.02.2023
Upoluj książkę Paula Leonardi i Tsedala Neeleya „Cyfrowy umysł” [konkurs]
24.11.2021
Orange dla Firm w nowej kampanii świątecznej zachęca przedsiębiorców do cyfrowej rzeczywistości
07.10.2021
E-commerce najważniejszym wyzwaniem dla 80% światowego przemysłu
14.09.2021
Pierwsza kampania telewizyjna marki ASSECO
04.03.2021
Fenomen immersji – więcej zmysłów, intymności i… interakcji
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]