
07.03.2024
Michał Szczur awansuje na stanowisko head of digital strategy & training w Mindshare Polska
07.03.2024
Michał Szczur awansuje na stanowisko head of digital strategy & training w Mindshare Polska
05.11.2021
OMD rozbudowuje zespół odpowiedzialny za komunikację agencji
07.02.2020
PKN ORLEN i PZU powołali wspólną agencję mediową Sigma BIS
22.02.2018
MediaCom pierwszym domem mediowym w historii z czterema tytułami sieciowej agencji mediowej roku
20.07.2017
John Antoniades globalnym dyrektorem zarządzającym Spark Foundry
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu