03.02.2022
Marketing w branży modowej na przełomie 2021/2022
03.02.2022
Marketing w branży modowej na przełomie 2021/2022
08.12.2020
Marketing w branży modowej na przełomie 2020/2021
16.11.2020
Own Occasion: Nowa kapsułowa kolekcja Jenny Fairy
05.11.2020
Vintage is the new black – jak i dlaczego na naszych oczach dokonuje się konsumencka rewolucja?
25.09.2020
Soft minimalism od Gino Rossi i CCC: Czy minimalizm w modzie jest jednoznaczny?
24.09.2020
Business Fashion Environment Summit: Aż 30% konsumentów deklaruje, że nie zapłaci więcej za ubrania ze zrównoważonej produkcji
17.09.2020
Lewis Hamilton i Tommy Hilfiger prezentują nową kolekcję
02.09.2020
STYLESPOT.PL – powstała platforma zrzeszająca najlepszych polskich stylistów
27.08.2020
Innowacje i nowe technologie torują drogę do zielonej mody
14.08.2020
ELLE.pl uruchamia dział poświęcony vintage i rusza z podcastem o modzie z drugiej ręki
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia