
10.04.2025
„Zobacz w nas wyjątkowość, a nie stereotypy”: Autistica zmienia spojrzenie na temat autyzmu
10.04.2025
„Zobacz w nas wyjątkowość, a nie stereotypy”: Autistica zmienia spojrzenie na temat autyzmu
02.04.2024
Hot Wheels prezentuje nowy model zabawkowego samochodu dedykowany dzieciom z autyzmem
02.04.2024
Ciche Godziny w salonach Empik 2 kwietnia przez cały dzień
31.10.2023
Program TVN „Autentyczni” z wyjątkową kampanią promującą
16.05.2023
BERNADETTA BIESZCZANIN: Biznes potrzebuje neuroróżnorodności, a firmy neuromanagerów
09.05.2023
Castorama wprowadza „Ciche godziny” we wszystkich swoich sklepach
08.05.2023
DXC Technology zatrudnia osoby neuroróżnorodne i szerzy wiedzę o inkluzywności w miejscu pracy
01.04.2022
Galeria Młociny przypomina o „Godzinach ciszy” dla osób o wysokiej wrażliwości na bodźce
31.03.2022
„Ciche godziny” we wszystkich sklepach Lidl Polska – z myślą o komforcie osób w spektrum autyzmu
31.03.2022
Zabytkowy autobus marki Solaris pojedzie specjalną linią „A” jak autyzm
dzisiaj
Siła autentyczności: Iga Świątek w kampanii Lancôme z Notino
3 dni temu
Poznaliśmy finalistów konkursu PR Wings 2025
4 dni temu
Allegro testuje usługę Allegro OdZyskaj
4 dni temu
Startuje XVII edycja konkursu Sukces Pisany Szminką [PATRONAT]
4 dni temu
Kto naprawdę sięga po chipsy? Zaskakujący profil konsumenta [BADANIE]