30.06.2023
Nestlé rezygnuje z neutralności emisyjnej swoich marek
30.06.2023
Nestlé rezygnuje z neutralności emisyjnej swoich marek
06.04.2021
Lavazza ogłasza wyniki finansowe i plan osiągnięcia neutralność węglowej do 2030 roku
08.09.2020
Ekspert od czystości zadba także o czyste powietrze – Kärcher neutralny klimatycznie od 2021 roku
05.02.2020
SNOW PR – pierwsza neutralna klimatycznie agencja w Polsce
28.01.2020
Lavazza dołącza do inicjatywy „CEO Carbon Neutral Challenge”, której celem jest zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
wczoraj
Podwójna wartość awansu na EURO. Kilkadziesiąt milionów złotych premii dla PZPN
wczoraj
Ruszają konsultacje społeczne na temat zmian dotyczących uchodźców z Ukrainy