Marketing Budowanie wizerunku marki: Ed Red 26.07.2023 E-commerce marketing marka Wywiad Poleć FB TW IN 7 7 minut czytania
Pressroom Po dwóch latach pandemii branża dóbr luksusowych wróciła do finansowej równowagi. Raport Deloitte 24.01.2023 Pressroom sprzedaż marki luksusowe pandemia Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Inwestycje na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej optymistycznie wzrosły po pandemii 24.11.2022 Pressroom reklama Trendy weCAN Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Jacy są postpandemiczni polscy e-shopperzy? [raport] 31.10.2022 Pressroom E-commerce zakupy pandemia Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Komisja Europejska opublikowała raport „Wpływ pandemii COVID-19 na zdrowie psychiczne młodych ludzi” 11.10.2022 Pressroom Komisja Europejska młodzież zdrowie psychiczne Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania AstraZeneca i Jeff Bridges z kampanią na temat zapobiegania COVID-19 16.09.2022 Kampania Aktor choroba Astrazeneca Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Strategia Strategia w kryzysie, czyli jak planować, kiedy wydaje się to niemożliwe 27.06.2022 marketing Strategia kryzys komunikacja marki Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom 42% Polaków zwraca uwagę na ceny bardziej niż przed pandemią 26.04.2022 Pressroom E-commerce Ceny dpd Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Wywiad Marta Zakrzewska-Kisiel (Havas Media Group): Pokolenie Z nie chce płacić pełnej ceny za produkty luksusowe 21.03.2022 Wywiad pokolenie Z marki luksusowe Havas Media Group Poleć FB TW IN 7 7 minut czytania
Wywiad Agata Szulc (Travelist.pl): konsumenci chcą dialogu, a nie jednostronnego komunikowania „wszystkiego dla wszystkich” 16.03.2022 Social media turystyka Wywiad hotele Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Pressroom PARP zaprezentowała wnioski z badania w sektorze komunikacji marketingowej 11.03.2022 Pressroom PARP pandemia komunikacja marketingowa Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Wywiad Małgorzata Wierzbicka (Maczfit): Komunikujemy to, co dziś jest ważne dla naszych odbiorców 10.03.2022 Wywiad promocja konsumencka Kampania Maczfit Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Pressroom Reklama precyzyjna oraz e-commerce napędzą w tym roku wzrost wydatków na reklamę produktów OTC na poziomie 8% 07.03.2022 Pressroom E-commerce reklama OTC Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Rynek reklamowy w Polsce w 2021 r. przekroczył historyczną wartość 10,5 mld zł. Wzrost o 16,2% 28.02.2022 Pressroom reklama Publicis Groupe pandemia Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Pressroom Branża restauracyjna z apetytem na bezpieczeństwo. Jakie technologie przyciągną klientów na nowo? 24.02.2022 Pressroom gastronomia restauracje pandemia Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Kaufland koncentruje się na handlu stacjonarnym, jednocześnie rozwijając opcję zakupów online z dostawą do domu 07.02.2022 Pressroom E-commerce Dostawa Kaufland Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania