![Zakupy modowe w dobie Covid-19. Jak pandemia wpłynęła na decyzje zakupowe w branży fashion? [raport]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2020/07/27608_l2-142x0-c-default.jpg)
13.07.2020
Zakupy modowe w dobie Covid-19. Jak pandemia wpłynęła na decyzje zakupowe w branży fashion? [raport]
wczoraj
IAA Polska: Agnieszka Sora przewodniczącą Rady Nadzorczej. Olgierd Świerzewski na czele Sądu Dyscyplinarnego
wczoraj
Open’er Festival wraca do Telewizji Polskiej po 15-letniej nieobecności
wczoraj
Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną w kampanii z okazji UEFA Women’s EURO 2025
wczoraj
Odwaga, jakość, wyobraźnia – znamy nominacje w KTR 2025
2 dni temu
Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie