
15.04.2025
KitKat w kampanii „Phone Break” zachęca: złap batonik zamiast smartfona
15.04.2025
KitKat w kampanii „Phone Break” zachęca: złap batonik zamiast smartfona
04.12.2024
E.Wedel i Candly&Co x Włodi połączyli siły. Powstały świece o zapachu batonów Bajeczny, Pierrot i WW
31.05.2023
Snickers® Weź na drogę! Ruszyła nowa odsłona kampanii marki
19.11.2020
Mr. Tom – mocno orzechowy baton w ofercie Wawel
29.10.2020
„Bądź dobry dla siebie, abyś mógł być dobry dla innych” – Mars Wrigley przedstawia nową linię przekąsek BE-KIND
29.06.2020
Nestlé startuje z marką YES i wprowadza na rynek batony, które wyróżnia prosty skład oraz opakowanie nadające się do recyklingu
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
4 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
5 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
5 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu