03.01.2024
Moneta z twarzą małego chłopca sposobem na nagłośnienie problemu zaginionych dzieci
03.01.2024
Moneta z twarzą małego chłopca sposobem na nagłośnienie problemu zaginionych dzieci
14.12.2023
Young Multi – raper i twórca internetowy dla samotnych seniorów
23.10.2023
Carrefour wspiera poszkodowanych sadowników. Powstała specjalna linia soków jabłkowych NFC pod marką własną “Jakość z Natury”
17.10.2023
Mobile Vikings rusza z kolejną kampanią społeczną. Tym razem mówi „Ahoj!” samotności seniorów
07.09.2023
Gilded Age – Pepco przedstawia nową kolekcję, z której część dochodu przeznaczona będzie na wsparcie Ukrainy.
08.08.2023
Ostatnia szansa na wakacje od codzienności
05.07.2023
Wsparcie dla każdej rodziny, nie dla nielicznych – SOS Wioski Dziecięce z kampanią przeciwko wykluczeniu polskich rodzin
23.05.2023
Darmowe obiady dla seniorów od Fundacji Biedronki
21.04.2023
Znane osoby ze świata sportu dla SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce
19.04.2023
Umieram, ale jestem szczęśliwy
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland
wczoraj
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
wczoraj
Ptaszek Staszek w komunikacji Raportu ESG Carlsberg Polska
wczoraj
Glapiński i Kotowicz partnerami zarządzającymi w platformie Foap.com
wczoraj
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłaszają wyłączne partnerstwo w zakresie sprzedaży reklam