
05.04.2018
Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg i realizuje działania digitalowe dla marki ROKO
05.04.2018
Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg i realizuje działania digitalowe dla marki ROKO
22.03.2018
Ruszyła kampania zapowiadająca pierwszy elektryczny model marki ŠKODA
23.02.2018
OPCOM wygrywa przetarg i realizuje kampanię dla HASCO-LEK
18.12.2017
OPCOM zakończył budowę innowacyjnego systemu kolportażu dla firmy Prografix
14.12.2017
Jan Peszek w nowej kampanii agencji OPCOM dla Volkswagen Group Polska
11.09.2017
OPCOM i Prografix rozpoczynają współpracę
10.08.2017
OPCOM wykorzystując innowacyjne funkcjonalności aplikacji Shazam, rozpoczyna kampanię nowego modelu ŠKODY
02.08.2017
Katarzyna Hoszowska przechodzi do OPCOM
28.07.2017
Nowa kampania agencji OPCOM we współpracy z TOPR-em
21.07.2017
OPCOM wygrywa przetarg i realizuje kampanię dla marki Hochland
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]