Pressroom Najnowsza kampania ŠKODY i produkcja telewizyjna agencji Opcom 19.05.2016 Pressroom Opcom Skoda MediaCom Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Opcom dla NUTRICIA MEDYCZNA Polska 06.04.2016 Pressroom Opcom NUTRICIA Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Opcom dla NUTRICIA Polska 24.02.2016 Pressroom Opcom przetarg NUTRICIA Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Opcom kolejny rok dla marek Chipsletten i Fun Pop's 09.02.2016 Pressroom Opcom współpraca Chipsletten Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Najnowsza kampania ŠKODY i produkcja telewizyjna agencji Opcom 04.01.2016 Pressroom Opcom Skoda Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Opcom dla największego serwisu nieruchomości – Otodom! 30.10.2015 Pressroom Opcom Kampania Otodom Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Opcom wygrywa przetarg dla sieci sklepów Partner AGD RTV 17.07.2015 Pressroom Opcom współpraca Partner AGD RTV Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Najnowsza kampania ŠKODY i produkcja telewizyjna agencji Opcom 03.06.2015 Pressroom Opcom Skoda kampania reklamowa Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Opcom agencją full service ŠKODY 04.05.2015 Pressroom Opcom Skoda współpraca Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Opcom kolejny rok dla marki Chipsletten 17.04.2015 Pressroom Opcom Chipsletten Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Opcom dla ŠKODY 19.03.2015 Pressroom Opcom Skoda kampania reklamowa Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Czas na coś nowego! Młodsza ŠKODA Fabia – Opcom dla nowej ŠKODY Fabia 28.01.2015 Pressroom Opcom Skoda Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketing #MarketingoweSelfie (cz. 2): Jak branża marketingowa dba o swoje własne marki? 03.12.2014 marketing NowyMarketing Strategia Opcom Poleć FB TW IN 7 7 minut czytania
Pressroom Opcom dla HASCO-LEK 04.11.2014 Pressroom Opcom Spot reklamowy HASCO-LEK Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Opcom wygrywa przetarg dla serwisu Walutomat.pl 11.09.2014 Pressroom Opcom Walutomat Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania