Pressroom K2: Jak wykorzystać technologię NFT w działaniach marek? [raport] 27.04.2022 Pressroom marketing Grupa K2 NFT Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Kacper Gilarowski jako head of martech w K2 Precise 22.02.2022 Pressroom MarTech K2 Precise Grupa K2 Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „Kiedyś znajdę dla nas dom...” – Morizon.pl z nową kampanią 09.02.2022 Pressroom Dom mieszkanie Grupa K2 Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom K2 Create szuka przyszłych dyrektorów 10.12.2021 Pressroom studenci staż Grupa K2 Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Największe wyzwania technologiczne i kompetencyjne branży e-commerce w 2021 roku 28.09.2021 Pressroom E-commerce Chatboty e-sklepy Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Pressroom Marcin Prokop nową twarzą technologii w kampanii UPC 20.09.2021 Pressroom Internet UPC Marcin Prokop Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom E-commerce nadal nie wykorzystuje potencjału narzędzi martech oraz social selling 09.08.2021 Pressroom E-commerce MarTech social selling Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Agencje z Grupy K2 obsłużą e-commerce marki Atlantic 06.04.2021 Pressroom Atlantic Grupa K2 Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Grupa K2 z nowym serwisem dla Toyota Financial Services Polska 09.03.2021 Pressroom Grupa K2 Toyota Financial Services Polska Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Bartosz Załęcki w Grupie K2 jako Partner in Growth Services 17.02.2021 Pressroom Nowe osoby Grupa K2 Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania