
14.10.2021
Premiera i zapowiedź nowych funkcji polskiego SentiOne
14.10.2021
Premiera i zapowiedź nowych funkcji polskiego SentiOne
16.03.2021
Monitoring Internetu 2.0 – jak AI pomaga monitorować trendy i zachowania konsumenckie?
30.11.2020
Nowa aplikacja mobilna na rynku monitoringu mediów w Polsce
17.11.2020
Brand24 zwiększa liczbę klientów i zaczyna testy nowych produktów
16.06.2020
Wyższa czujność wobec fake news. Jak monitoring mediów może uratować wizerunek marki?
20.04.2018
Czego nie usłyszysz od klienta, ale wyczytasz z Google Analytics w 5 prostych krokach
07.02.2018
Słuchanie, analizowanie i reagowanie w SentiOne Listen & React
29.01.2018
Reputacja firmy w czasach social media
16.01.2018
Jak usprawnić Twój Employer Branding
06.12.2017
Dziecięce e-listy do Świętego Mikołaja – świąteczny raport Instytutu Monitorowania Mediów i Duckie Deck
dzisiaj
Google oferuje studentom bezpłatny, roczny dostęp do zaawansowanych narzędzi AI
dzisiaj
Paweł Jasiński obejmuje stanowisko Creative & Strategy Directora w Walk Creative
dzisiaj
TikTok Trends wrzesień 2025: Lidl z największą liczbą odtworzeń, Super Express z najchętniej oglądanym wideo
3 dni temu
OBTK: konkurs Chopinowski jednym z najważniejszych ambasadorów polskiej kultury [BADANIE]
3 dni temu
Żabka i Fundacja UNAWEZA razem na rzecz zdrowia psychicznego młodych