15.03.2024
Era BLIKA. Marka pokazuje transformację w realizacji płatności w kolejnej kampanii dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
15.03.2024
Era BLIKA. Marka pokazuje transformację w realizacji płatności w kolejnej kampanii dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
16.06.2021
Wytwórnia Quebonafide – QueQuality wspiera reprezentację Polski w piłce nożnej osób niewidomych
14.05.2021
Tylko mnie nie żałuj, czyli osoby z niepełnosprawnością w reklamie
11.05.2021
W nowym show TTV gwiazdy opiekują się osobami niepełnosprawnymi – w sieci wybuchły kontrowersje
dzisiaj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
wczoraj
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
wczoraj
Monster Munch wprowadza na Halloween limitowane opakowania z nazwą Duszki
wczoraj
Znamy listę nominowanych IAB MIXX Awards 2025
wczoraj
Polska pozostaje największym eksporterem zniczy w Europie. Na świecie wyprzedzają nas tylko Chiny, ale konkurencja z Azji rośnie