18.06.2024
„500 głosów Tomasza Jakubiaka”: kampania addressable TV Banków Spółdzielczych z Grupy BPS
18.06.2024
„500 głosów Tomasza Jakubiaka”: kampania addressable TV Banków Spółdzielczych z Grupy BPS
02.01.2024
AI w nowoczesnym marketingu. Potencjał sztucznej inteligencji w reklamie branży finansowej
27.10.2021
Śniadanie jak u Tiffany’ego – Michał Mikołajczak gościem „Naturalnych Poranków” Tomka Jakubiaka
24.08.2021
Zawodnicy Tarczyński Protein Team w odcinku „Naturalne Poranki” Tomasza Jakubiaka
2 dni temu
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
2 dni temu
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
2 dni temu
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
3 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
4 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025