
18.06.2024
„500 głosów Tomasza Jakubiaka”: kampania addressable TV Banków Spółdzielczych z Grupy BPS
18.06.2024
„500 głosów Tomasza Jakubiaka”: kampania addressable TV Banków Spółdzielczych z Grupy BPS
02.01.2024
AI w nowoczesnym marketingu. Potencjał sztucznej inteligencji w reklamie branży finansowej
27.10.2021
Śniadanie jak u Tiffany’ego – Michał Mikołajczak gościem „Naturalnych Poranków” Tomka Jakubiaka
24.08.2021
Zawodnicy Tarczyński Protein Team w odcinku „Naturalne Poranki” Tomasza Jakubiaka
wczoraj
Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie
wczoraj
Agencja Mediahub to teraz MullenLowe Media
wczoraj
Konferencja Środowiskowa Interzero 2025 [RELACJA]
wczoraj
Lech przedstawia 8-godzinne relaksacyjne wideo z Kayah z dźwiękami natury w tle
wczoraj
„Zaufanie do żywności – co myślą Polacy?” [RAPORT]