![„Branża piwowarska w Polsce. Wpływ na polską gospodarkę. Edycja 2025” [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/branza-piwowarska-w-polsce-raport-2025-142x0-c-default.jpg)
10.07.2025
„Branża piwowarska w Polsce. Wpływ na polską gospodarkę. Edycja 2025” [RAPORT]
10.07.2025
„Branża piwowarska w Polsce. Wpływ na polską gospodarkę. Edycja 2025” [RAPORT]
04.07.2025
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
23.05.2025
Allegro ruszyło ze sprzedażą alkoholu
22.05.2025
Perła oferuje darmowy wstęp na Juwenalia po zakupie 40 piw
28.04.2025
Biedronka, Lidl i Żabka kuszą piwnymi promocjami, choć rząd szykuje zakaz
25.04.2025
ZPPP Browary Polskie: w 2024 roku polscy konsumenci kupowali codziennie 1,06 mln butelek i puszek piwa 0,0% [RAPORT]
14.03.2025
IJHARS: Ponad połowa polskich winiarzy używa nieprawidłowych etykiet
21.02.2025
Browary Polskie: Polacy zamieniają piwo z alkoholem na bezalkoholowe
12.02.2025
Ministerstwo Zdrowia domaga się m.in. zakazu sprzedaży alkoholu w „wielosztukach”
23.01.2025
ZPPP Browary Polskie: 62% młodzieży spożywa alkohol podczas studniówek [BADANIE]
dzisiaj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
wczoraj
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
wczoraj
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
2 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
2 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce