#tag – instafriendly kawiarnia w centrum Warszawy

#tag – instafriendly kawiarnia w centrum Warszawy
Pojawił się nowy adres dla cyfrowych twórców na gastronomicznej i kreatywnej mapie Warszawy. W samym centrum stolicy znajdziecie pachnącą świeżością, instafriendly kawiarnię #tag.
O autorze
1 min czytania 2019-01-10

#tag to kawiarnia, gdzie oprócz wyśmienitych napojów twórcom treści internetowych zapewniono jak najlepsze warunki do robienia zdjęć oraz nagrywania flmów. Obok kawiarni znajduje się także przestrzeń mini-coworkingowa i warsztatowa. W jednym miejscu udało się połączyć 3 zupełnie różne przestrzenie, pełne nietypowych rozwiązań, które #tag z radością udostępnia instagramerom i youtuberom.

Na kawiarnię składają się niejako trzy różne scenografie, które różni od siebie zarówno zastosowanie odmiennych, nietypowych, wyrazistych materiałów oraz dobór trzech różnych zestawów kolorystycznych:

Strefa jasna – jest bardzo dobrze widoczna z ulicy i ma charakterystyczną kawiarnianą stylistykę. Otaczają je białe ścianki stworzone z betonowych bloczków.

Strefa niebieska – którą od reszty kawiarni oddzielają zasłony i ścianki wykończone setkami tekturowych kubków. Tę część można naturalnie wydzielić pod większe zamknięte spotkania i warsztaty. Lampy nad tą strefą przybierają formę dużych hashtagów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strefa ciemna – przez swoją lokalizację bardziej kameralna i przeznaczona idealnie pod spotkania biznesowe.

Wnętrze kawiarni ma pobudzać kreatywność i współpracę, dlatego w cenie kawy otrzymujecie tam także sprzęt niezbędny do tworzenia treści oraz elementy tzw. instafriendly, które tylko czekają aby zostać tłem pomysłowych zdjęć.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kawiarnia #tag została zaprojektowana przez architektów z biura mode:lina™.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Stylowe wnętrze, połączenie mchu, drewna i ciepłego światła. Design w najlepszej formie. A wszystko inspirowane najnowszymi modelami samochodów marki Volkswagen. To dom Volkswagena w Warszawie, autorstwa mode:lina. 

PS2

Usługodawcy coraz większą wagę przykładają do wizerunku swoich salonów, które przestają wyglądać jak siedziby urzędu, a bardziej jak przyjazne, domowe pomieszczenia. Inea wpadła na pomysł, aby ich poznański salon przypominał miejsce spotkań przy dobrej kawie.

PS3

W Seulu w Korei Południowej otworzono kawiarnię, która została zaprojektowana tak, aby klienci mieli wrażenie, że są częścią kreskówki.