
28.01.2022
Jacek Wyszyński (Pyramid Games): Marketing growy to trudne zadanie. Budowanie community, wzrost whislisty i dostarczanie devlogów
28.01.2022
Jacek Wyszyński (Pyramid Games): Marketing growy to trudne zadanie. Budowanie community, wzrost whislisty i dostarczanie devlogów
14.01.2022
Gra od polskiego Pyramid Games w serialu produkowanym przez Warner Bros
24.11.2021
Demonstracje gier i early access – po co się je robi i czy to się opłaca?
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]