23.05.2022
Freebety, czyli historia jednego prawnika. Rusza nowa kampania Betclic
23.05.2022
Freebety, czyli historia jednego prawnika. Rusza nowa kampania Betclic
11.05.2022
Jagoda Prętnicka-Markiewicz objęła stanowisko brand communication director w 180heartbeats + JUNG v MATT
07.03.2022
Sojusze Zalando [case study]
12.01.2022
Girl Power przy kasie – rapowy kawałek sieci Kaufland
22.11.2021
180heartbeats + JUNG v MATT wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę
29.10.2021
Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2021
07.10.2021
Rusza kampania informująca o zmianie marki innogy Polska w E.ON Polska
05.10.2021
Agnieszka Gozdek jurorką Euro Effie
29.09.2021
Agnieszka Gozdek strategy director & partner w 180heartbeats + JUNG V MATT
02.09.2021
YES mówi „tak” kompetencjom MediaHub
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia