14.02.2024
Klaaar zrywa z… plastikiem. Walentynkowa kampania dająca do myślenia
14.02.2024
Klaaar zrywa z… plastikiem. Walentynkowa kampania dająca do myślenia
13.02.2024
The Agency For Nature zachęca do zakochania się w naturze
09.02.2024
Różowe produkty w walentynkowej ofercie Żabki
09.02.2024
Kampania Unimil Max Love i Jakdojade: „Dłuższe połączenie” na Walentynki
09.02.2024
Anty-walentynkowy język – czy potrafi skraść serce?
08.02.2024
Jak rozstać się „ze smakiem”? Pizza Hut wprowadza pizzę na rozstanie
01.02.2024
Marka SAXX na Walentynki wspiera walkę z rakiem jąder. Sprzedaje naszyjnik z niecodzienną zawieszką
22.02.2023
KLM skorzystał z ChatGPT jako pierwsza linia lotnicza
20.02.2023
Liga Mistrzów podczas walentynkowej kolacji? Betclic zaskoczył fanów piłki nożnej
14.02.2023
Z okazji Walentynek OTOMOTO stworzyło serię miłośnych listów do pojazdów, które czyta AI
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia