
2 dni temu
Femvertising, czyli jak skutecznie mówić do kobiet w reklamie i social mediach
2 dni temu
Femvertising, czyli jak skutecznie mówić do kobiet w reklamie i social mediach
03.04.2025
„Nie mów do mnie ASAP”: Just Join IT i Rocketjobs pokazują, czego Polacy nienawidzą w korpomowie [PORADNIK]
24.02.2025
Prosty język i język łatwy (ETR) – jak pisać, by dotrzeć do każdego odbiorcy
20.02.2025
Najbardziej problematyczne słowa w internecie w 2024 roku [RAPORT]
28.01.2025
Stosowanie przemocy werbalnej w komunikacji branży beauty [OPINIE]
22.01.2025
W Ministerstwie Sprawiedliwości prace rozpoczął zespół ds. prostego języka
26.11.2024
Kosmetyki Społecznego Wpływu: kampania, która pokazuje, jak język kształtuje nasze podejście do zdrowia psychicznego
29.07.2024
Dr Anna M. Kiełbiewska: Charakter brutalny w reklamie ma dziś nie tyle język, co sposób komunikowania [WYWIAD]
24.07.2024
Język na rozdrożu: Bralczyk, postmodernizm i pytanie o konsekwencje [FELIETON]
14.06.2024
Czy trudny język komunikacji buduje postrzeganie marki jako eksperta?
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu