Pressroom Prawie połowa Polaków wciąż nie zamawia wideo na żądanie 31.01.2017 Pressroom raport telewizja Newsrm.tv Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Promocja miasta warta 11,5 mld złotych 27.01.2017 Pressroom Warszawa promocja reklama Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom VoD: ulubione serwisy Polaków 25.01.2017 Pressroom Gemius VOD telewizja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Orange traci pozycję lidera w rankingu najbardziej aktywnych marek w telewizji. Lidl na czele 18.01.2017 Pressroom raport Codemedia telewizja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Magda Gessler reklamową lokomotywą 2016r. 02.01.2017 Pressroom TVN Magda Gessler Polsat Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wiele nas łączy w Polsce. Ruszyła nowa odsłona kampanii wizerunkowej WP 28.12.2016 Pressroom spoty telewizja WP Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Pokonaj technologiczną barierę - LG startuje z promocją na święta 10.11.2016 Pressroom promocja Microsoft LG Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Zmienimy Świat Co będziemy oglądać w telewizji przyszłości? Rozmawiamy z Anną Limbach-Uryn, Dyrektor działu programowego nc+ 22.04.2016 Wywiad VOD program telewizyjny nc+ Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Zmienimy Świat Telewizja przyszłości - nie leć, pilotuj! 14.04.2016 VOD #ZmienimySwiat telewizja Zmienimy świat Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Zmienimy Świat Idealny program telewizyjny i aplikacja mobilna 07.04.2016 mobile aplikacja program telewizyjny #ZmienimySwiat Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom TV „na żywo” zarabia coraz więcej 02.11.2015 Pressroom tv zarobki telewizja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Discovery przedstawia portret współczesnego polskiego widza 13.08.2014 Pressroom badanie telewizja Discovery Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Wielkość rynku reklamy TV 12.08.2014 Pressroom telewizja reklama TV podsumowanie na rynku TV Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Tylko jedna na 50 reklam TV odsyła do mediów społecznościowych 27.05.2014 Pressroom Social media tv Multiscreening Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Mr Jones w akcji: kampania promocyjna programu „Biznes w potrzebie” - case study 24.04.2014 Pressroom viral case study telewizja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Prawo Czy kiedy Bond wstrząsa, lecz nie miesza Martini, to robi to zgodnie z prawem? 17.04.2014 product placement prawo lokowanie produktu telewizja Poleć FB TW IN 7 7 minut czytania