
10.06.2020
„Eat. Drink. Trust” – globalny raport trendów dla branży spożywczej
10.06.2020
„Eat. Drink. Trust” – globalny raport trendów dla branży spożywczej
19.07.2019
Tylko jedna trzecia konsumentów ma zaufanie do marek, które kupuje
09.04.2019
Edelman: 60% ogółu populacji uważa, że uregulowanie kwestii AI ma kluczowe znaczenie dla jej bezpiecznego rozwoju [raport]
04.02.2019
Belief-Driven Buying – czy twoja marka jest na to gotowa?
08.11.2018
Edelman: Już 2/3 konsumentów wybiera produkty zgodne z wyznawanymi wartościami [raport]
24.01.2018
Raport Edelman Trust Barometer* 2018: Bitwa o prawdę
14.01.2016
Technologie, które w 2016 roku dadzą nowe możliwości komunikacyjne
08.09.2014
Edelman rozpoczyna pracę dla Provident Polska
dzisiaj
Komisja Etyki Public Relations rozpoczyna działalność
wczoraj
„JOSI napełnia każdą miskę”: producent karm i przysmaków dla zwierząt przekaże 150 tys. zł dla organizacji wspierających czworonogi
wczoraj
Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
wczoraj
Pepsi & Ryszard Lenar: limitowany drop odzieżowy wkrótce w sprzedaży
wczoraj
SW Research: Polacy chętnie dzielą się ubraniami [BADANIE]