19.02.2016
Potencjał, który tkwi w sieci, czyli jak mobilizować internautów do działania
19.02.2016
Potencjał, który tkwi w sieci, czyli jak mobilizować internautów do działania
18.11.2015
Houston, mamy problem – czyli komunikowanie o kryzysie jest prostsze niż myślisz
04.11.2015
„Houston, mamy problem!”, czyli #TechKlub komunikuje o kryzysie
30.09.2014
TechKlub Szczecin łączy branżę IT z organizacjami pozarządowymi
wczoraj
Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski
wczoraj
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan
wczoraj
„Jest sprawa, nowa kawa!”. Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
4 dni temu
Wielkie kino na żądanie. Jak Polacy korzystają z portali streamingowych? [BADANIE]
4 dni temu
Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie [BADANIE AMAZON]