
31.10.2024
Yanosik odnotował wzrost liczby użytkowników o 25 proc. To wszystko za sprawą głosu Jarosława Juszkiewicza
31.10.2024
Yanosik odnotował wzrost liczby użytkowników o 25 proc. To wszystko za sprawą głosu Jarosława Juszkiewicza
12.07.2023
Radio Yanosik zaliczyło mocne wejście na rynek. Stacja już ma pokaźne grono słuchaczy
23.03.2023
Łapki na kierownicę! – Policja i Yanosik przypominają, by odłożyć telefon w czasie jazdy
24.06.2020
Drive to store – aplikacje mobilne jako narzędzie promocji prowadzące prosto do… sklepu stacjonarnego (case study)
06.05.2020
Yanosik oferuje darmową reklamę w aplikacji wszystkim serwisom samochodowym w Polsce
26.02.2020
„Kawa dla Dobrego Kierowcy” – Yanosik i PKN Orlen nagradzają za znajomość nowych przepisów drogowych
15.11.2019
Przyjazna strona marki. Jak ocieplić wizerunek poprzez social media?
20.02.2019
Promocja w aplikacji Yanosik – lejek sprzedażowy w marketingu mobilnym, czyli nie zawsze krótsza droga do zakupu daje lepsze efekty [case study]
27.12.2018
„Kawa za Zwycięzców”: Yanosik i ORLEN edukują Polaków w zakresie Powstania Wielkopolskiego
16.11.2018
„Jesteśmy z Polski i jesteśmy z tego dumni” – podsumowanie kampanii edukacyjnej aplikacji Yanosik
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce