26.02.2024
LPP przygotowuje się na wdrożenie unijnej dyrektywy. Spółka rozszerza zbiórkę używanej odzieży na rynki zagraniczne
26.02.2024
LPP przygotowuje się na wdrożenie unijnej dyrektywy. Spółka rozszerza zbiórkę używanej odzieży na rynki zagraniczne
13.12.2023
Budowanie wizerunku marki: LE COLLET
06.12.2023
Vinted podsumowuje 2023 rok i świętuje swoje 15. urodziny
08.11.2023
„Paragony wpływu”, czyli o tym, jak szwedzka marka odzieżowa chce walczyć o czystą planetę
03.10.2023
Swarovski Creators Lab świętuje 75. jubileusz marki PUMA
24.08.2023
Najgorętsza współpraca tego lata – 4F i Local Heroes tworzą wyjątkową kolekcję
24.08.2023
Jak dotrzeć do świata mody z przekazem o konieczności ograniczenia zakupu ubrań bez greenwashingu? Case study projektu „Ślady Pamięci” Katedra Mody ASP x Wtórpol
23.08.2023
Vantage wprowadza do sprzedaży na rynek europejski Zen Pullover od Vansport
18.08.2023
4F został oficjalnym partnerem technicznym Węgierskiego Związku Lekkiej Atletyki
17.08.2023
Kolekcja Medicine ma za zadanie rozpowszechniać poezję Szymborskiej poza kręgiem osób zainteresowanych literaturą
dzisiaj
Luiza Jurgiel-Żyła szefową działu PR w agencji N42
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – luty 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Polakom podoba się walka cenowa wśród dyskontów. Ponad 55% rodaków chce jej zaostrzenia, żeby zrobić tańsze zakupy na święta [BADANIE]
dzisiaj
Karolina Fijołek-Gajewska nową dyrektor działu usług w MediaMarkt Polska
dzisiaj
Allegro wkracza na rynek słowacki i otwiera nowe możliwości dla polskich sprzedawców