![Ipsos: Czy Polki i Polacy rozumieją sztuczną inteligencję? [badanie]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2023/07/42563_l2-142x0-c-default.jpg)
13.07.2023
Ipsos: Czy Polki i Polacy rozumieją sztuczną inteligencję? [badanie]
13.07.2023
Ipsos: Czy Polki i Polacy rozumieją sztuczną inteligencję? [badanie]
17.03.2023
Ipsos: Nowy światowy nieład, czyli jak działać w czasach polikryzysu [raport]
08.06.2022
Jak zmieniło się zachowanie polskiego konsumenta w sklepie detalicznym w ciągu ostatnich dwóch lat? [raport]
30.09.2021
Wyniki badania Ipsos dla Huawei na temat wpływu pandemii na życie Polaków
14.09.2021
Jest napięcie, jest szansa dla brandu spożywczego – nie przegap!
08.04.2021
Ipsos dla Huawei: Polacy spędzają więcej czasu przed komputerem w pandemii – nie wiedzą, jak chronić oczy
20.10.2014
Trwa #jestemgraczem – największa kampania na rzecz zmiany wizerunku graczy w Polsce
2 dni temu
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
3 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
3 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
3 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
3 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]