![#NMInsights: „Demokratyzacja mody w Polsce. Pepco 2025”. Co łączy różne pokolenia Polek w podejściu do mody [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/pepco-raport-demokratyzacja-mody-142x0-c-default.jpg)
dzisiaj
#NMInsights: „Demokratyzacja mody w Polsce. Pepco 2025”. Co łączy różne pokolenia Polek w podejściu do mody [RAPORT]
dzisiaj
#NMInsights: „Demokratyzacja mody w Polsce. Pepco 2025”. Co łączy różne pokolenia Polek w podejściu do mody [RAPORT]
26.11.2024
#NMInsights Wizaz.pl: jak Polki kupują kosmetyki [RAPORT]
04.10.2017
Katarzyna Pawlikowska(Garden of Words): Czas monologu w komunikacji niezależnie od płci już się zakończył
22.09.2017
Jakimi czytelniczkami są Polki?
29.08.2017
Młodsze pokolenia nadzieją osób starszych na bycie w sieci
22.06.2017
Polki w sieci wątpliwości
17.03.2016
Komputer, tablet czy smartfon… Jak kupują Polki?
11.03.2016
Zakupowe inspiracje oczami Polek
21.01.2016
Ranking serwisów społecznościowych według Polek
14.12.2015
Polki coraz chętniej korzystają z aplikacji mobilnych, ale nie chcą za nie płacić
dzisiaj
Komisja Etyki Public Relations rozpoczyna działalność
wczoraj
„JOSI napełnia każdą miskę”: producent karm i przysmaków dla zwierząt przekaże 150 tys. zł dla organizacji wspierających czworonogi
wczoraj
Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
wczoraj
Pepsi & Ryszard Lenar: limitowany drop odzieżowy wkrótce w sprzedaży
wczoraj
SW Research: Polacy chętnie dzielą się ubraniami [BADANIE]