![IAB HowTo: programmatic przyszłości, czyli dane, AI i wideo w praktyce [PATRONAT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/Projekt-bez-nazwy-58-142x0-c-default.png)
24.06.2025
IAB HowTo: programmatic przyszłości, czyli dane, AI i wideo w praktyce [PATRONAT]
24.06.2025
IAB HowTo: programmatic przyszłości, czyli dane, AI i wideo w praktyce [PATRONAT]
09.05.2025
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
29.08.2023
Świat bez cookies coraz bliżej
21.06.2023
Teads wprowadza na światowy rynek pierwsze, wystandaryzowane rozwiązanie mierzące poziom uwagi
15.06.2023
DOOH w świetle innowacji i synergii mediów, czyli trendy na rynku reklamy zewnętrznej
01.03.2023
Ożyw swoją markę: Jak wykorzystać Rich Media w marketingu online?
08.02.2023
Zautomatyzowany dobór kontekstu do produktów oraz produktów do kontekstu w kampanii Valentis [case study]
07.02.2023
Innowacyjne targetowanie kontekstowe od Semantica 360° pomoże Ci zwiększyć efektywność kampanii digitalowych dzięki AI
05.01.2023
Martech na przełomie 2022/2023
21.12.2022
Reklama internetowa na przełomie 2022/2023 (Cz. 2)
wczoraj
IAA Polska: Agnieszka Sora przewodniczącą Rady Nadzorczej. Olgierd Świerzewski na czele Sądu Dyscyplinarnego
wczoraj
Open’er Festival wraca do Telewizji Polskiej po 15-letniej nieobecności
wczoraj
Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną w kampanii z okazji UEFA Women’s EURO 2025
wczoraj
Odwaga, jakość, wyobraźnia – znamy nominacje w KTR 2025
2 dni temu
Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie